SpaceSave Devlog – #3


Ostatni wpis na tym blogu pojawił się w lutym, czyli 4 miesiące temu…

He-he, ten rok miał być renesansem Blogu Karrmela, ale coś nie wyszło, c’nie?

Cóż, tak się akurat złożyło, ale przynajmniej ta długa „przerwa” była w słusznej sprawie. Otóż, przez cał… większość mojego wolnego czasu spędziłem pracując nad moją grą(i grając w nową Zeldę, ale to tylko przy okazji[na szczęście, już ją ukończyłem]). I cóż… Przez ten czas udało mi się zarobić jakieś 173 godziny w RPG Maker’rze i… prawie skończyć grę. Serio – jestem teraz w trakcie tworzenia ostatniego lochu(danżełona), po którym gra w końcu zakończy się, a gracz będzie mógł zobaczyć jedno z trzech zakończeń. Myślę, że produkcja gry idzie w bardzo dobrym tempie – 4 miesiące temu, koło ostatniego wpisu, byłem jeszcze w środku Dnia 3. A przez ten cały czas, w grze zmieniło się bardzo wiele rzeczy.

Po pierwsze – założyłem oficjalnego Tumblra mojej gry, czyli można powiedzieć, że „pokazałem ją światu”. Możecie tam znaleźć opis gry, poczytać kilka wpisów, które tam wstawiłem oraz zobaczyć ile jeszcze zostało do zrobienia. Aby się tam dostać użyjcie linku:

https://spacesave-game.tumblr.com/

Wszystkich serdecznie zapraszam do zwiedzania(nikt nie wchodzi na tego Tumblra, więc dajcie mu trochę miłości, ok?).

A co do zmian w samej grze – od ostatniego Devloga trochę się zmieniło. Jedną z nich jest graficzna zmiana, prawdopodobnie najbardziej kontrowersyjna ze wszystkich, które kiedykolwiek uczyniłem w mojej grze…

Jak widzicie – ikoniczne drzewa , zostały zastąpione „lepszą” grafiką. Zdaję sobie sprawę, że niektóre osoby ta zmiana zasmuci, ale cóż… to było poświęcenie, które na pewno się opłaci(a stare grafiki drzew wciąż są w jednej lokacji w grze, więc smutek jest niewskazany).

Poza nieszczęsnymi drzewami, było też wiele innych zmian, ale nie mogę ich za bardzo pokazać – większość dotyczy różnych mankamentów technicznych i/lub rzeczy, które można by uznać za spoiler. Więc, cóż… macie tu skrina(ekskluzywny dla czytelników Bloga Karrmela!), przedstawiający jedną z zagadek w finałowym dungeon’ie(danżełonie):

No i cóż… To tyle na dzisiaj. Jestem jakoś w połowie prac nad finałem, więc, przy dobrych wiatrach i jeżeli moja motywacja się kompletnie nie wypali, uda mi się ukończyć ostatni danżełon w ten weekend. Jako, że wydam tą grę prawdopodobnie pod koniec czerwca(o ile nie będzie większych problemów z muzyką) – jest to zapewne ostatni devlog na tym blogu(chyba, że znajdę jakiś ciekawy i nie-spoilerowy temat związany z grą). Jeżeli będziecie chcieli bardziej śledzić postępy nad grą – obserwujcie wspomnianego wcześniej Tumblra gry( KLIK!). Jako, że ten miesiąc kończy się już za dwa tygodnie, a ja wróciłem do blogowania późno – w tym miesiącu prawdopodobnie nie będzie już wpisów. Ale w czerwcu…

Kto wie…

 

 

 

Informacje o mrkarrmel

Chłopiec z prowincji.
Ten wpis został opublikowany w kategorii SpaceSave, Wpisy i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s