Ja pierniczę – 3 lata!


rocznica

 

Gaben nie potrafi liczyć do trzech, ale ja tak! Huehuehue. Badum tsssss!

Rocznica w tym roku „troszkę” spóźniona(o ponad tydzień), ale lepiej późno niż wcale, co nie? Tak więc – zacznijmy od suchych liczb. Na dzień dzisiejszy mój blog ma 7 971 wyświetleń(to o 4248 więcej odwiedzin niż w tamtym roku!), 218 komentarzy, a wpisów napisałem ok. 30. Najpopularniejszym postem na dzień dzisiejszy jest TEN O WRAŻENIACH Z CS:GO . Wiem, że jest to mniej niż ubiegłoroczne 58, ale po pierwsze postanowiłem rozszerzyć swoją działalność internetową komiksem internetowym(KLIK! -tutaj można sprawdzić), który może nie jest najpiękniejszy, ale za to z sercem. Drugą rzeczą jest niestety moje lenistwo postępujące z czasem(ech, Karrmel, starzejesz się!). Jednakże nie martwcie się! Ten blog będzie trwał wiecznie(a jak nie wiecznie, to chociaż długo), a te wszystkie rzeczy nie przysłonią mi chęci do skrobnięcia wam wpisu czy dwóch 😉 .

Ach więc ten, no… podziękowania. Dzięki wszystkim za czytanie moich wypocin i to , że macie siłę, aby ze mną wytrzymać. Ja na razie mogę wam tylko obiecać, że poziom wpisów nie spadnie, a na pewno wzrośnie. Nie robię też w tym roku żadnego „eventu” tak jak poprzednio w MVM, ponieważ okazało się, że większość graczy nie było nawet czytelnikami, więc… nie. Tak więc pozwólcie, że w tym roku w ramach podziękowań dostaniecie ten oto ułożony przeze mnie wierszyk:

To trzy lata – nie ma bata!

 Przyszedł kot i z*ebał mi ze stołu Maca.

mały mickiewicz

 

Niestety nie mam Macbooka, żeby mój kot mógł go strącić ze stołu…

Dobrze, skoro podziękowania mamy za sobą, to czas na najważniejszą część! Pomyślmy – czego się nauczyliśmy w tym roku? Ja zacznę. W tym roku nauczyliśmy się, że:

– Pudge może być polski

– Gabe’owi do twarzy w brodzie

– Valve da Diretide jeśli się poprosi o to Volvo

– Ten sam Diretide, o który tak prosiliśmy okazał się strasznie nudnym trybem, w który gracze grają tylko dla przedmiotów(kogoś to jeszcze dziwi?) BTW. wrażenia(a raczej narzekania) na Diretide już niedługo!

– Do każdej gry pasuje crafting, sklep i ekwipunek. Bez wyjątków!

– Szkielety na Scream Fortress 2013 były tak potężnym bossem, że miały nawet specjalny atak, który nazywał się crashowaniem gry. Jednakże Valve dopiero po Halloween(i największej „fazie” na granie) naprawiło buga  zbalansowało grę

– Zdjęcie klatki schodowej wystarczy, aby był to screen z HL3

– Nie potrafię dokończyć żadnej mapy!(ale kogoś to jeszcze dziwi? BTW. daltesta_idle się nie liczy!)

– Za rok na pewno opublikuję jakąś mapę (to nie to, że mówię tak co roku…)

No i to wszystko ode mnie. A może wy jeszcze macie jakiś pomysł czego się nauczyliśmy, a ja pominąłem? Jak tak to piszcie 😉 .

No i to chyba wszystko. Rozpoczynamy kolejny, już czwarty, rok! Kto by pomyślał, że mój poboczny wtedy blog, który miał przetrwać co najmniej rok, przetrwał aż 3 lata. Mam tylko nadzieję, że wam dalej będzie się podobał styl w jakim piszę tego blogasqa, a ja będę miał dla kogo pisać. Tak więc, trzymajcie się, miłego czytania następnych wpisów i życzmy sobie, abyśmy za rok(mam nadzieję, że już w terminie…) świętowali czwartą rocznicę 🙂 .

Informacje o mrkarrmel

Chłopiec z prowincji.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Blog, Wpisy i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Ja pierniczę – 3 lata!

  1. zwieracz pisze:

    No panie, a gdzie komentarze. Co to ma być, trzeba ludzi zrepresjonować to się nauczo.

    A co do Diretide, to ja sobie tak pomyślałem.
    Skoro Valve dało ten tryb zaledwie po kilku dni zmasowanego chaosu w sieci z Volvo w roli głównej, to czemu by nie spróbować tego z HL3?
    Volvo give HL3 i po 2 miesiącach byśmy mieli nową grę!

    Tylko czy Internet by to wytrzymał?

    PS. Aha, wszystkiego najlepszego 😀

Skomentuj

