Dlaczego nowy matchmaking w CS:GO ssie


Ten żołnierz będzie siarczyście klnąć kiedy dowie się, co się stało po nowym apdejcie…[nie ma nic bo zniknął 😦 ]

UWAGA: Jeżeli trafiliście na ten wpis gdzieś w czeluściach internetu i uważacie że pieprzę tu okrutne głupoty, to spójrzcie na datę wypuszczenia tego wpisu. Teraz sytuacja z CS:GO jest o wieeeele lepsza, ale trzeba pamiętać o trudnych początkach. Dziękuję, miłego dnia, weźcie lepiej przeczytajcie któryś z nowszych wpisów, bo ten jest kiepski.

– Karrmel 2016

Gabe zabije mnie za ten wpis, ale trudno.

Na pewno zauważyliście, czytając moje wpisy poświęcone CS:GO wychwalałem tą grę. To prawda- jest świetna, grywalna i ma ładną grafikę. Ale dzisiaj czas na trochę gorzkich słów…

Kilka(naście?) dni temu wyszedł nowy apdejt do CS:GO, w którym doszło wiele zmian. Min. dodano nowe mapy, w tym klasyczną(grałem w nią w CS 1.6) de_vertigo , a także „usprawniony matchmaking”, o którym sobie dzisiaj opowiemy.

Pierwszy zgrzyt- nie ma już możliwości wybrania de_dusta. Tzn. jest, ale jako oddzielne mapy, a nie jako Misja: Dust, które automatycznie dawało nas do serwera, w którym był jeden z tych dustów… Ale to nie wszystko- bo jazda ekstremalna się dopiero zaczyna.

Valve zdrowo przegięło z tym robieniem z CS:GO gry turniejowej. Oczywiście, Valve chce zdetronizować CS 1.6, ale naprawdę- czemu automatyczne wyszukiwanie serwerów dołącza nas do gier, które się dopiero zaczynają? Wcześniej mogliśmy dołączać do gier w trakcie ich trwania, dzięki czemu szukanie nie trwało wieki. A teraz może to trwać nawet 2 minuty. To jeszcze nic, bo Valve postanowiło zastosować patent z League Of Legends, polegający na „przypisanie” nas do meczu, na cały okres jego trwania. Oznacza to, że jeśli wyjdziemy do menu głównego mamy możliwość powrotu do danego meczu, albo porzucenia go co sprawia, żę… musimy odczekać od 2 minut do 24 godzin na to, aby dołączyć do następnego meczu. Może w grach typu MOBA to się sprawdza, ale w sieciowej strzelance, w która zawsze była kojarzona z tym, że można przerwać grę w dowolnym momencie jest to dość nielogiczne. Zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że jeśli jakiś osobnik „permanentnie” z meczu wyjdzie, robi się głosowanie na to, czy zastąpić go botem. Problem polega na tym, że jeżeli JEDNA osoba w tym głosowaniu nie zagłosuje, lub będzie na „nie”… cały mecz się kończy i trzeba wyszukiwać nowy. Co to ma być?! Sentymentalna podróż do czasów Rzeczypospolitej Obojga Narodów, złotej wolności szlacheckiej i zasady „Liberum Veto” ? Jest to tak, za przeproszeniem, wku***ające , że do teraz nie udało mi się rozegrać ani jednego pełnego meczu.

Jak w polskim(i litewskim) sejmie!

To tyle co mam do powiedzenia o nowym matchmakingu. Valve powinno zrozumieć, że w CS: GO głównie grają nie turniejowi e-sportowcy, ale też zwykli gracze, których opisane na górze praktyki wkurzają nieludzko(lament na czacie, w czasie gdy głosowanie nie przeszło- bezcenny). Najbardziej mnie jednak boli to, że Wafel dodał ten cholerny matchmaking, ale za to nie naprawił starego błędu, który występuję u mnie od przed ostatniego patcha. Błędu, który wywala mnie do pulpitu…

To wszystko na dziś 🙂 .

Informacje o mrkarrmel

Chłopiec z prowincji.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Counter-Strike, Wpisy i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Dlaczego nowy matchmaking w CS:GO ssie

  1. Gabe Newell pisze:

    Hi, this is Gabe Newell, your account will be banned tommorow.
    Thanks, and have fun.

  2. trukson pisze:

    naprawiłęś może to z tym wywalaniem do pulpitu ? bo jak zmienia mi mape to tak samo elo elo albo jak minimaluzuje gre i chce odpalic spowrotem tak samo lag i eloo elooo a sprzeta mam na crysisa 3

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s