They Hunger: Lost Souls


Jak pisałem w moich ostatnich „Ogłoszeniach Parafialnych”: obiecałem wpis o pewnym „martwym” modzie. Cóż, pomyliło mi się wtedy, bo nie jest to mod, ale samodzielna gra na silniku Source. Ale po kolei…

///Wszystkie screeny pochodzą ze strony tej oto gry na portalu moddb.com///

They Hunger: Lost Souls miało być kontynuacją modyfikacji o tej samej nazwie(poza Lost Souls) wydanej na silniku GoldSRC. Nie grałem jeszcze w podstawową wersję, ale mniej więcej wiem, że mod polegał na zabijaniu zombiaków parasolką 🙂 .

They Hunger: Lost Souls miało wyjść pod koniec 2006 roku, ale oczywiście wiemy jak to wszystko wyszło. Gry nie wydano… Ale po kolei.

Akcja miała dziać w północno-wschodniej Europie, w latach 60 XX wieku. Wcielaliśmy się w turystę, który przeżył wypadek samochodowy i zmuszony jest walczyć z armią zombie. Banał, jakich wiele w dzisiejszych horrorach.

Klimatem produkcja miała być zbliżona do oryginalnej trylogii. Mieliśmy zwiedzić klasztor, miasteczko, jaskinie itd. Nie ma mogę tego stwierdzić z ręką na sercu, ale na screenach lokacje wyglądają całkiem ładnie. Oto jak wygląda klasztor:

Całkiem przyzwoicie, co nie?

Przejdźmy teraz do pukawek. Z tego co wywnioskowałem do dyspozycji mielibyśmy: pistolet, strzelbę, koktajl mołotowa i to właściwie chyba wszystko, bo tyle pokazali autorzy ze studia Black Widow Games.

Porozmawiajmy teraz o modelach postaci. Niestety według mnie niczym się nie wyróżniają, jak np. zombiaki z
Afraid Of Monsters(te kręcące się głowy :D) i raczej nie byłoby chyba innych typów jak normalne zombie. Tak tylko myślę, ale coś czuję, że to może być prawda… To i tak dobrze,że autorzy pokusili się o stworzenie modelów postaci dla zombie: np. farmerzy lub zakonnicy. W zapowiedzi They Hunger: Lost Souls z magazynu CD-Action mamy screenshot, który pokazuje nam zombiaki jako lekko zmodyfikowanych citizenów (bez zmienionych ubrań!), a także inny, w którym była Dr. Mossman ze zmienionymi teksturami, oraz z dodaną apaszką. Mało, bardzo mało, zwłaszcza jak na pełnoprawną grę. Na szczęście zombiaki zostały poprawione, a Mossman… cóż została, co dowodzi ten screen:

A co do tego… te zombiaki są troche śmieszne 🙂 .

Mogę dodać jeszcze, że autorzy zaplanowali nieliniową konstrukcję map(na starym dobrym Source’ie!) oraz to, że „miał zostać wykorzystany potencjał fizyczny w silniku” i niestety dalej już nic o tej grze nie wiem. W sumie trochę szkoda, ponieważ gry na Source częściej wychodzą dobre(np. Revelations 2012 :P), niż słabe(np. Dino D-Day). Ciekawi mnie tylko, czy gra by się sprzedała, bo po tym co pokazali twórcy, być może z TH: Lost Souls konkurowało by nawet Nightmare House 2 :P. I to wszystko co chciałem wam o tej grze napisać. Miłego wieczoru życzę 🙂 .

PS. Jeśli macie jakieś dodatkowe informacje nt. They Hunger: Lost Souls, możecie się nimi podzielić, a ja na pewno umieszczę je we wpisie 🙂 .

Dziękuję magazynowi CD-Action numer z października 2006 za informacje i portalowi Moddb.com za screeny.

Informacje o mrkarrmel

Chłopiec z prowincji.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Half-life i Portal, Wpisy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s