Scream Fortress 2011


Zapiski Kapitana Karrmela 31 Października 2011:

Oto więc dotarliśmy. Eyeduct. Niewiele różniło się od swojej pierwotnej wersji, poza panującą tam jesienią i nocy. Dzisiaj Święto Duchów-stąd te dynio-lampy. Jednak nie ma czasu na zwłokę, czas walczyć bo oczekuje tego TF Industries…

Postarałem się i napiszę o tej aktualizacji o Halloween, więc smacznego 😀 .

Czekałem na ten update. Poprzedni pozytywnie zaskoczył mnie grywalnością. Mapa była klimatyczna, ciekawa i posiadała urozmaicający rozgrywkę patent. Chodzi o Bezkonnego Bezgłowego Jeźdźca, którego ubicie przypominało słynny tryb gry w zabicie Saxtona Hale’a, tyle, że Jeźdźcem sterowało AI. Jak Valve poradziło sobie tym razem?

Zapiski Kapitana Karrmela 31 Października 2011:

Kiedy walczyliśmy o punkt pośrodku mapy, nagle wyłoniło się z niego potworne bydle. A raczej oko. Wielkie, zaczerwienione, z kawałkiem czarnej skóry. Nagle coś nam się przypomniało. Zamarliśmy. To było oko Demomana, które powróciło z zaświatów! Zaczęliśmy spieprzać, ale ktoś z nas wpadł na pomysł, żebyśmy zaczęli do niego strzelać. Więc zaczęliśmy…

Oko Demomana, które stracił w dzieciństwie powróciło! Tym razem jako odpowiednik Jeźdźca , tyle, że na Eyeduct( Jeździec powrócił i w tym roku do Mann Manor).

Tym razem nie trzeba już, tak jak w tamtym roku, ograniczać się do broni białej. Wszystkie chwyty, a raczej bronie, dozwolone. Ułatwieniem jest także pasek życia Monoculusa(bo tak nazywa się nasz potwór), dzięki któremu widzimy ile mu jeszcze zostało(mimo tego, na Mann Manor go nie zaimplementowano, szkoda) zdrowia, zanim go zabijemy. Co do ubijania, jest on teraz łatwiejszy do położenia na glebę(a raczej wyprawienia do zaświatów), ale czas jego bycia na tym świecie, jest ograniczony, więc z ubiciem trzeba się spieszyć. Dodatkowo za zabicie go jest nagroda, w postaci… Monoculusa do włożenia na głowę.

ZAŚWIATY!!!!!!!!

Skoro jest Halloween są i duchy, a jak są duchy, są i zaświaty, tyle, że one… teraz są naprawdę. Monoculus teleportuje się kilkakrotnie, zostawiając przy tym portal. Przechodząc przez niego dostajemy się do Underworld, w którym musimy szybko śpieszyć do wyjścia inaczej zginiemy, ale trud się opłaci, gdyż dostajemy Ubera. Jednak, gdy jesteśmy szczęśliwcami zadającymi Monoculusowi ostatnie ciosy otrzymamy w zamian ograniczony czasowo portal do LootWorlda, w którym możemy(o ile nam się uda) dostać Bombinomicon, czyli książkę po której założeniu jako ozdobę, wybuchamy po śmierci.

Oto Bombinomicon

Jednak czas na najważniejsze- jak wrażenia? Z przykrością stwierdzam, że średnie. W to gra się po prostu jak w tamtym roku, tyle, że tym razem bijemy wielkie oko. Poprzedni Scream Fortress był świeży i bardzo grywalny, wręcz nie pozwalał wstawać na krok od komputera. Kilka urozmaiceń w stylu UnderWorlda i LootWorlda nie czyni jeszcze świeżości. Mimo tego, są tam też emocje. Czy uda mi się zabić Monoculusa? Czy zdołam dotrzeć do portalu powrotu w UnderWorldzie? Czy uda mi się otrzymać moją nagrodę w LootWorldzie? Niestety, te kilka emocji wiosny jeszcze nie czynią…

To na razie wszystko, mam nadzieję, że Valve w następnym roku sprawi, że nie odejdę od komputera. Żegnajcie!

Poniżej znajdziecie małą galerię, którą zrobiłem na pamiątkę 😉 .

WESOŁEGO HALLOWEEN! Buuuu…

Informacje o mrkarrmel

Chłopiec z prowincji.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Team Fortress 2, Wpisy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Scream Fortress 2011

  1. zwieracz pisze:

    Największe emocje to są wtedy jak trzeba szukać prezentu. Takie bluzgi czasem lecą, bo każdy uważa, że był pierwszy, a ten głupi prezent nie pojawia się od razu tylko powoli i wcale nie kto pierwszy ten lepszy 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s